poniedziałek, 25 lutego 2013

KONKURS!!! - do piątku!

Dzisiaj krótko!
Zapraszam na konkurs, w którym można wygrać zestawy książeczek dla małych dzieci naszego autorstwa :-) (mojego i Faustyny).
Zadaniem konkursowym jest opis doświadczenia z dzieckiem dwujęzycznym. Do wygrania atrakcyjne nagrody - pomoce do nauki języka polskiego dla dzieci ufundowane przez Wydawnictwo WiR. Mało czasu, więc i kilka zdań wystarczy!




TUTAJ SZCZEGÓŁY!!!
Do wzięcia udziału zostało jeszcze tylko kilka dni !

To czas dla tych, którzy:
* nie wiedzieli o egzystencji konkursu, a przecie znają dziecko dwujęzyczne, nawet są jego rodzicami i mają do opisania tyle pasjonujących przeżyć, wspomnień, doświadczeń, odkryć....
* wahają się, czy wziąć udział - jeżeli się zastanawiacie, to już znak, że macie coś ciekawego do napisania :-)
* lubią zostawiać rzeczy na ostatnią chwilę - chwila nadeszła!
Serdecznie zapraszamy!

8 komentarzy:

  1. Książki są Twego i Faustyny autorstwa? Ożesz... Dlaczego o tym nic nie wiedziałam? Ha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Za mało! Stanowczo za mało. Chyba będziemy musiały sobie porozmawiać na stronie... ;-)

      Usuń
    2. ok...tylko musimy pomyśleć, którą stronę świata wybierzemy!!!
      Sylabo jak już napisałaś na konkurs wypracowanie ;-) to naślij jakieś inne mamy "dwujęzyczków"!!

      Usuń
  3. Jeszcze za wcześnie dla mnie na ten konkurs, ale temat dwujęzyczności w szkraba już niebawem mnie dotknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu!!! Ależ skąd? Za wcześnie... Jak niebawem Cię to "dotknie" - to pewnie już o tym myślisz:-) Więc można napisać "co się w temacie myśli"!!! A widząc, gdzie mieszkasz - to chyba dwujęzyczność tam też jest częsta? Czyż nie?

      Usuń
    2. Póki co zbieram informacje i przygotowuję się na przyszłość, planuję przyjazd do Polski w kwietniu i już planuję zaopatrzyć się w odpowiednią literaturę. Czytam o doświadczeniach innych i mam nadzieję, że damy radę. Mój szkrab siedzi jeszcze w brzuchu :)

      PS: tutaj to nawet nie jest dwujęzyczność, sama nie wiem mam dość ambiwelentne odczucie co do języka serbskiego, chorwackiego, bośniackiego i czarnogórskiego. Uczyłam się jednego - rozmawiam we wszystkich ;)

      Usuń
    3. Wielokulturowość - oj, jak wiemy, niełatwa... Ale może być dobra i tego chcemy dla naszych dzieci.

      Usuń