poniedziałek, 21 września 2015

Wrześniowy powrót do dwukulturowości i dwujęzyczności.

Przyszedł wrzesień i wróciliśmy do Niemiec.
Jestem tu z dziećmi od tygodnia i ciągle przeżywam lekki szok kulturowy... Jednak trzy miesiące w Polsce oderwały nas zupełnie od tej rzeczywistości niemieckiej, domowej, codziennej.

Wracam  do działalności z lekka zawodowej :-)

Wracam też do pisania na blogu: będzie sporo o naszym pobycie w Polsce, turnusach dla dzieci dwujęzycznych, będzie o moich nowych publikacjach, o nowych projektach, o Klubach Tutusia, o książkach i grach, które przywiozłam z Polski, o naszym życiu dwujęzycznym w Niemczech i o naszej dwukulturowości.

Przez lato nie odpowiedziałam też na wiele maili - teraz nadrabiać to będę - jeżeli w najbliższym miesiącu nie dostaniecie ode mnie odpowiedzi to znaczy, że przeoczyłam całkowicie Waszą wiadomość (proszę wtedy o powtórny kontakt).


To jeszcze obraz lata....

1 komentarz:

  1. Już przebieram nóżkami-) Nowe gry,książki,publikacje..

    OdpowiedzUsuń