środa, 30 marca 2022

Zaproszenie

 Drogi Czytelniku,

jestem bardzo wdzięczna, że przez wiele lat spotykamy się na stronach mojego bloga: "Dwujęzyczność i dwukulturowość".

Zapraszam na nową stronę firmowaną moim nazwiskiem, gdzie dzielę się informacjami z mojej teraźniejszej działalności: 

https://elzbietalawczys.pl/

Myślę, że nasze drogi zejdą sie w tym punkcie, w którym będziemy siebie nawzajem potrzebować.

Dzięki staremu blogowi poznałam fantastycznych rodziców i nauczycieli oraz dzieci  i rodzin dwujęzycznych!! 

Mieszkam już w Polsce, od czasu powrotu z Austrii i Niemiec, kilka lat. Działam nadal intensywnie w kręgach tematycznie związanych z dwujęzycznością. Rozwijam wszelakie działalności, które są z tym związane: uczę/prowadzę dzieci polonijne online (uczę mówić i czytać po polsku).

Jestem nadal opiekunem merytorycznym fantastycznych i cudownych Turnusów dla Rodzin z Dziećmi Dwujęzycznymi:http://dwujezycznosc.pl/

Napisałam wraz z A. Fabisiak-Majcher kolejne książki do nauki czytanie i gramatyki języka polskiego w Wydawnictwie WIR. Szczególnie dla dzieci dwujęzycznych polecam powstałe w ostatnich latach "Przypadki Agatki" (odmiana-przypadki j. pol.) i "Moje Sylabki w przedszkolu", "Moje sylabki w przedszkolu - różnicowanie sylab", Sylaby i zdania do pisania", "Czytanie ze zrozumieniem, kl. 1": 

Jestem współautorką nowarotskiego Programu Nauczania Dzieci Polonijnych SEN - w tym podręczników (klasy 0, 1, 2, 3) oraz Inspiratorów (scenariusze zajęć dla nauczycieli i prowadzących grupy polonijne). Można je znaleźć na stronie  Fundacji EduSEN

Szkolę nauczycieli i rodziców. Szczególną radość sprawia mi współpraca z rodzicami.

Na łamach tego bloga wpisy nie pojawiają się teraz, ale z różnych stron wiem, że ciągle on jest kopalnią wiedzy, dla rodziców i nauczycieli. Bardzo to jest miłe. 

Zapraszam serdecznie - stare wpisy tematycznie tagowane - z pewnością odpowiedzą na wiele pytań.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz